مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-20سياسي

عناوین پنجگانه رتبه بندی معلمان تعیین شد


نمایندگان مجلس عناوین پنجگانه رتبه بندی معلمان را به ترتیب آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم تعیین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، نمایندگان جلسه علنی امروز (چهارشنبه 28 مهرماه) مجلس شورای اسلامی با ماده (3) لایحه نظام رتبه بندی معلمان در خصوص تعیین عناوین پنجگانه رتبه بندی به پیشنهاد حمیدرضا حاجی بابایی با 117 رأی موافق، 86 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 233 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در ماده 3 آمده است: معلمان براساس شایستگی های عمومی، تخصصی و حرفه ای، تجربیات و عملکرد رقابتی خود در رتبه های پنج گانه به ترتیب آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم قرار می گیرند.

شرایط جذب، ارتقاء، توقف و تنزل رتبه در آیین نام رتبه بندی و ارتقاء معلمان تعیین می شود.

تبصره- وزارت آموزش و پرورش مکلف است ظرف یک ماه پس از ابلاغ این قانون آیین نامه رتبه بندی و ارتقاء معلمان را بر اساس مفاد این قانون تعیین و به تصویب هیأت وزیران برساند.

30 هزار میلیارد تومان هزینه اجرای یک سال نظام رتبه بندی است حمیدرضا حاجی بابایی در توضیح پیشنهاد اصلاح کل ماده (3) لایحه مذکور گفت: مجلس و نمایندگان به دنبال کمک به معلمان هستند اما در طول دو سه ماه گذشته متأسفانه اعداد واهی در مورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عناوین پنجگانه رتبه بندی معلمان تعیین شد

عناوین پنجگانه رتبه بندی معلمان تعیین شد