مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-20سياسي

تعیین عناوین 5 گانه «رتبه بندی معلمان» در مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز و در ادامه بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان، با تصویب ماده 3 این لایحه، - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب یک ماده از لایحه نظام رتبه بندی معلمان، عناوین 5 گانه رتبه بندی معلمان را تعیین کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز و در ادامه بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان، با تصویب ماده 3 این لایحه، عناوین پنجگانه رتبه بندی معلمان را تعیین کردند.

بر اساس این ماده که با 117 رأی موافق، 86 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 233 نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید، عناوین رتبه بندی معلمان به این شرح تعیین می شود؛ معلمان براساس شایستگی های عمومی، تخصصی و حرفه ای، تجربیات و عملکرد رقابتی خود در رتبه های پنج گانه به ترتیب آموزش معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم قرار می گیرند.

شرایط جذب، ارتقاء، توقف و تنزل رتبه در آیین نام رتبه بندی و ارتقاء معلمان تعیین می شود .

همچنین بر اساس تبصره این ماده وزارت آموزش و پرورش مکلف است ظرف یک ماه پس از ابلاغ این قانون، آیین نامه رتبه بندی و ارتقاء معلمان را بر اساس مفاد این قانون تعیین و به تصویب هیأت وزیران برساند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین عناوین 5 گانه «رتبه بندی معلمان» در مجلس

تعیین عناوین 5 گانه «رتبه بندی معلمان» در مجلس