مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-20سياسي

قضات از توهینی که به آنها شده ناراحت هستند


معاون اول قوه قضاییه با اشاره به طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار و برداشتن معافیت قضات و نمایندگان مجلس از آزمون وکالت دادگستری، گفت: - معاون اول قوه قضاییه با اشاره به طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار و برداشتن معافیت قضات و نمایندگان مجلس از آزمون وکالت دادگستری، گفت: قضات ناراحت هستند که چرا به آن ها توهین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه در مراسم معارفه معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، ضمن تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم و حضرت امام جعفر صادق (ع) بیان داشت: یکی از پیام های مهم هفته وحدت این است که در جامعه بشری باید تا جای ممکن از اختلافات پرهیز کرد.

وی ادامه داد: تجربه این 40 ساله نشان داده که دشمن از اختلاف برای نفوذ استفاده می کند؛ گاهی اختلافات به دلیل غفلت و بی توجهی یک جناح و گروهی صورت می گیرد و همین باعث می شود عداوتی بین دو گروه اتفاق می افتد که آثار بدی دارد در صورتی که اگر غفلت نشده بود می توانستیم پیشگیری کنیم.

مصدق در ادامه با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: درباره ستاد حقوق بشر کارهای زیادی انجام شده، اما درباره نحوه انتقال آن به جامعه بشری خارج از ایران نقشی که باید ایفا کنیم انجام نشده است درحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات از توهینی که به آنها شده ناراحت هستند

قضات از توهینی که به آنها شده ناراحت هستند