مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-19اقتصادي

تولید موفقیت آمیز ماهی و میگو از آب های نامتعارف در خوزستان


مدیرکل شیلات خوزستان، در مراسم برداشت میگو از طرح پایلوت پرورش میگو با استفاده از زه آب کشاورزی در شهرستان خرمشهر استفاده از آب های نامتعارف یا زه آب ها در تولید آبزیان به ویژه پرورش میگو را الگوی بسیار خوبی در سطح منطقه خواند و هدف از اجرای این .

- ایسنا/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان، در مراسم برداشت میگو از طرح پایلوت "پرورش میگو با استفاده از زه آب کشاورزی در شهرستان خرمشهر" استفاده از آب های نامتعارف یا زه آب ها در تولید آبزیان به ویژه پرورش میگو را الگوی بسیار خوبی در سطح منطقه خواند و هدف از اجرای این طرح را افزایش بهره وری از آب، رشد تولید، اشتغالزایی و ارزآوری مطرح کرد.

فتح الله ابوعلی، در این مراسم که امروز، 27 مهرماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران، با اشاره به حجم وسیع آب های نامتعارف در خوزستان اظهار کرد: در استان خوزستان با توجه به توسعه زراعت و شبکه های آبیاری و زهکشی های موجود و میزان آب مصرفی، سالیانه بیش از 3 میلیارد مترمکعب آب نامتعارف وجود دارد؛ از سویی دیگر زه آب کشت و صنعت های بزرگ استان نیز به صورت متمرکز خارج شده و قابلیت مدیریت و استفاده دارند.

وی، بکارگیری از آبهای نامتعارف در مزارع پرورش آبزیان را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: در همین راستا پروژه ای طی 2 سال متوالی با همکاری اداره کل دامپزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید موفقیت آمیز ماهی و میگو از آب های نامتعارف در خوزستان

تولید موفقیت آمیز ماهی و میگو از آب های نامتعارف در خوزستان