مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 16:552021-10-19بين الملل

ادعای باکو: مانع صادرات ایران به روسیه نشده ایم


جمهوری آذربایجان گزارش ها مبنی بر اینکه مانع صادرات ایران به روسیه می شود را بی اساس خواند و سعی کرد نقص در رایانه های نقاط مرزی ایران را در این ماجرا مطرح کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پیشرفته به کار خود ادامه می دهد و طی 10 روز گذشته کامیون های بیشتری نسبت به روزهای گذشته از ایران وارد جمهوری آذربایجان شده اند.

روابط تهران و باکو در هفته های اخیر در پی بازداشت دو راننده ایرانی در مسیر اصلی ترانزیت کالا میان دو کشور در منطقه قره باغ  و همچنین اقدام باکو در اخذ عوارض عبور از کامیون های تردد کننده میان ایران  و ارمنستان وارد مرحله جدیدی از تنش ها شد.

سید جلیل جلالی فر از اعضای  اتاق بازرگانی ایران و روسیه  به تازگی در زمینه کارشکنی های باکو گفت، جمهوری آذربایجان برای صادرات کالاهای ایران به روسیه کارشکنی می کند .

وی از صف های 10 کیلومتری کامیون ها در آستارا خبر داد.

  این در حالی است که سفارت جمهوری اسلامی در آذربایجان در هفته های اخیر در حوزه اقتصادی فعال شده بود و حتی 20 روز پیش وزیر تجارت جمهوری آذربایجان قول مساعدی برای حل مشکلات داده بود.

در روزهای گذشته الهام علی اف رییس جمهور جمهوری آذربایجان در گزافه گویی گفت که ارمنستان با کمک ایران مواد مخدر به اروپا قاچاق می کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای باکو: مانع صادرات ایران به روسیه نشده ایم

ادعای باکو: مانع صادرات ایران به روسیه نشده ایم