مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-19سياسي

پرداختن دانشگاه ها به بیانیه گام دوم ضروری است


یک کارشناس مهدویت حوزه علمیه قم گفت: بیانیه گام دوم انقلاب عصاره ای از آیات و روایات و مباحث مهدویت است که ضرورت دارد جامعه دانشگاهی آن را مورد مطالعه دقیق قرار دهند.

- یک کارشناس مهدویت حوزه علمیه قم تاکید کرد: استخراج مباحث مهدویت از منابع اصیل پرداختن دانشگاه ها به بیانیه گام دوم ضروری است ایسنا/لرستان یک کارشناس مهدویت حوزه علمیه قم گفت: بیانیه گام دوم انقلاب عصاره ای از آیات و روایات و مباحث مهدویت است که ضرورت دارد جامعه دانشگاهی آن را مورد مطالعه دقیق قرار دهند.

حجت الاسلام جواد نصرالله پور، امروز در سومین جلسه از کارگاه مجازی مهدویت که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان با همکاری کانون مهدویت دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی خرم‎ آباد به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) برگزار شد، در رابطه با مهدویت از دیدگاه اهل سنت، عنوان کرد: مهدویت یک گنجینه عظیمی است که اگر به درستی به آن پرداخته شود موتور محرکه جامعه اسلامی شیعه و سنی خواهد بود.

وی با اشاره به وجود دشمنان زیاد برای مهدویت و اشاره ائمه معصوم(ع) به این موضوع، افزود: برای آشنایی با معارف مهدویت باید به ضوابطی ملتزم باشیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن دانشگاه ها به بیانیه گام دوم ضروری است

پرداختن دانشگاه ها به بیانیه گام دوم ضروری است