مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:402021-10-19اجتماعي

رفع چالش های محیط زیستی تهران در گرو مشارکت شهروندان


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران تاکید کرد: تلاشمان می کنیم خانه های محیط زیست از طریق آموزش و ارتقای مولفه های محیط زیست و در نهایت ارتقای کیفیت زندگی منجر به کاهش بهره برداری از منابع طبیعی و محیط زیستی شوند.

- مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران تاکید کرد: تلاشمان می کنیم خانه های محیط زیست از طریق آموزش و ارتقای مولفه های محیط زیست و در نهایت ارتقای کیفیت زندگی منجر به کاهش بهره برداری از منابع طبیعی و محیط زیستی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شینا انصاری در آیین افتتاح 2 خانه محیط زیست سرای محلات شهرک نفت و گلها در منطقه 1 اظهارکرد: افتتاح دو خانه محیط زیست در یک منطقه اتفاق مبارکی است که حتما با حمایت های شهردار منطقه صورت گرفته است.

وی با اشاره به سابقه راه اندازی کانون های محیط زیست در زیر مجموعه خانه های سلامت شهر تهران گفت: در اداره کل محیط زیست به علت چالش های عدیده محیط زیست که در کلانشهر تهران با آن مواجهه هستیم، پیگیر راه اندازی خانه محیط زیست در سراهای محلات شدیم تا به عنوان بازوان اجرایی مدیریت شهری در رفع مشکلات محیط زیست محلات فعال باشند.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران تصریح کرد: امروز مصرف منابع آب و انرژی، موضوعات مرتبط با پسماند، بهره برداری از منابع محیط زیستی و طبیعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع چالش های محیط زیستی تهران در گرو مشارکت شهروندان

رفع چالش های محیط زیستی تهران در گرو مشارکت شهروندان