مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-19سياسي

اجماع همه گروه ها در احیای «شورای مرکزی جهاد سازندگی»


مسوول بسیج سازندگی در جلسه بررسی پیشنهادهای احیای جهاد سازندگی گفت: در حال حاضر سه پیشنهاد اصلی در مورد احیای جهاد سازندگی وجود دارد اما آنچه که مورد اجماع قرار گرفته «تشکیل شورای عالی جهاد سازندگی» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نشست بررسی طرح پیشنهادی احیای جهاد سازندگی دولت سیزدهم از نگاه فعالان و صاحبنظران اقتصادی امروز به میزبانی مجمع مرکزی جهادگران کشور در محل سالن شهید سلیمانی بسیج اقشار برگزار شد.

در این نشست گروه های مختلف جهادی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند، همچنین دو پیشکسوت جهاد سازندگی و از اعضای اولیه شورای مرکزی جهاد سازندگی شامل آقایان جلیل بشارتی و خداکرم  جلالی نیز در این جلسه حضور داشتند.

در این مراسم، سردار محمد زهرایی، مسوول بسیج سازندگی، اظهار کرد: نگاه همه گروه های جهادی کمک به دولت در بحث احیای جهاد سازندگی است و ما از آقای رییس جمهور متشکر هستیم که با این پیشنهاد گفتمان جهادی را در سطح جامعه و مردم مطرح کرد و حضور رییس جمهور در جمع مردم با نیت خیر انجام می شود امیدواری نیتی که آقای رییسی دارد در بدنه دولت هم وجود داشته باشد.

وی گفت: الان بحث معامله نیست و بسیج سازندگی هم نمی خواهد معامله کند بلکه نظریه احیای جهاد سازندگی مطرح شده که رییس جمهور در محضر مقام معظم رهبری مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجماع همه گروه ها در احیای «شورای مرکزی جهاد سازندگی»

اجماع همه گروه ها در احیای «شورای مرکزی جهاد سازندگی»