مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-19سياسي

گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه از جمله اهداف کنگره فرهنگ غدیر


دبیر کنگره فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه گفت: گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه از جمله اهداف کنگره فرهنگ غدیر است.

- ایسنا/مازندران دبیر کنگره فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه گفت: گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه از جمله اهداف کنگره فرهنگ غدیر است.

عباسعلی ابراهیمی روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه کنگره بین المللی فرهنگ غدیر در راستای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان به میزبانی استان برگزار می شود، اظهار کرد: استان مازندران استانی ولایی است و بیش از نیم قرن پایگاه حکومت علویان بوده است.

وی با اشاره به ضرورت نگاه نهج البلاغی به مشکلات خاطرنشان کرد: در مواجهه با بحران های فردی و اجتماعی حاکم بر جوامع انسانی نهج البلاغه می تواند کارساز باشد به طوریکه این کتاب،در مسائل مختلف و بحران های معرفتی حرفی برای گفتن دارد.

دبیر کنگره فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه برضرورت اجرای رویداد فرهنگی در استان تاکید کرد و گفت : کنگره بین المللی در جهت ارایه راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان معاصر پایه ریزی شده است.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهیه فراخوان برگزاری کنگره بین المللی افزود: از اردیبهشت ماه تاکنون مقدمات کار انجام شده است و این کنگره به سه زبان فارسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه از جمله اهداف کنگره فرهنگ غدیر

گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه از جمله اهداف کنگره فرهنگ غدیر