مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-19اجتماعي

کاهش 5 تا 10 درجه ای دما در نوار شمالی کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از غرب


فردا و پنجشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی، کاهش 5 تا 10 درجه ای دما در نوار شمالی کشور و تشدید بارش در استان های ساحلی خزر و شمال شرق رخ می دهد.

- ، بر اساس پیش بینی کلی بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری از امروز تا پنجشنبه در استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، استان های ساحلی خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارندگی، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

چهارشنبه و پنجشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی، کاهش 5 تا 10 درجه ای دما در نوار شمالی کشور و تشدید بارش در استان های ساحلی خزر و شمال شرق رخ می دهد، دریای خزر نیز طی این مدت مواج خواهد بود.

چهارشنبه و پنجشنبه در بخش هایی از استان های کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران نیز بارش مورد انتظار است و طی این مدت در ارتفاعات و نقاط سردسیر استان های واقع در نوار شمالی کشور بارش برف رخ خواهد داد.

روز جمعه در برخی نقاط استان های واقع در شرق، جنوب شرق و مرکز کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود همچنین روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور در شمال غرب، غرب، سواحل غربی خزر و استان های قزوین، البرز و تهران بارش رخ خواهد داد.

روزهای پنجشنبه و جمعه وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل رخ خواهد داد بنابراین خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 تا 10 درجه ای دما در نوار شمالی کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از غرب

کاهش 5 تا 10 درجه ای دما در نوار شمالی کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از غرب