مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-19اجتماعي

هشدار به کشاورزان البرزی/مراقبت سرمازدگی محصولات باشید


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به هشدار زرد رنگ هواشناسی با کاهش دما در آخر هفته مواجه خواهیم بود که توصیه می شود کشاورزان در راستای جلوگیری از سرمازدگی محصولات خود اقدام کنند.

- محمد رضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به کاهش دما استان البرز و پیش بینی های سازمان هواشناسی، گفت: بر اساس تحلیل الگوهای پیش یابی سازمان هواشناسی هشدار سطح زرد رنگ را اعلام کرده است؛ این موچ ناپایدار ضعیف و سرد اواخر هفته در منطقه البرز مرکزی مستقر می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بیان کرد: با در نظر گرفتن شرایط اعلام شده انتظار می رود با یخبندان سطح زمین و خسارت به محصولات کشاورزی را در پیش داشته باشیم.

این مقام مسؤول یادآور شد: بر این اساس تعویق کشت های پاییزه در این استان با توجه به کاهش محسوس دمای هوا، برداشت هرچه سریعتر ذرت علوفه ای و انتقال محصولات برداشت شده به مکان های سقف، برداشت محصولات حساس باغی به خصوص انگور، سییب، پسته، گردو و انبارداری محصولات ،تنظیم دمای شبانه گلخانه ها و تامین سوخت مناسب در سالن های تولیدی، گلخانه ها، دامداری، مرغداری ها و کارگاه های پرورش قارچ توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به کشاورزان البرزی/مراقبت سرمازدگی محصولات باشید

هشدار به کشاورزان البرزی/مراقبت سرمازدگی محصولات باشید