مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-19سياسي

اسلام موازنه قدرت ها را در جهان به هم ریخته است


نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ما باید بتوانیم اسلام را به جهانیان معرفی کنیم چرا که اسلام موازنه قدرت ها را به هم ریخته و هرجایی این سرمایه را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) که در مسجد قبای پاوه برگزار شد، اظهار داشت: علما وارثان انبیا هستند، ما باید بتوانیم اسلام را معرفی کنیم چرا که اسلام موازنه قدرت را به هم ریخته و هرجایی این سرمایه را ندارد.

وی با بیان اینکه ما اسلام را باید در دنیا اشباع کنیم، گفت: همه ما دیدیم که بنیانگذار جمهوری اسلامی اعلام کرد نه شرق و نه غرب، فقط اسلام.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر ما محتوا نداشته باشیم نمی توانیم حرف و استدلالی برای دنیا داشته باشیم.

وی تصریح کرد:امروز همه ما موظفیم، این نشست ها از 900 سال پیش بوده و وحدت مسلمین از روز اول تا به امروز بوده است، اما امام (ره) هفته وحدت را درست کرد.

علما اضافه کرد: سرمایه امام راحل(ره) چه بود که سلطنت 2500 را نابود کرد، جز اسلام؛ اگر اسلام سرمایه دار نبود این توانایی را نداشت.

وی در پایان، گفت: این جلسات خیلی مهم و با ارزش است، امروز عربستان ناچار است که با ایران سازگاری داشته باشد وقتی عظمت اینجا را می بیند، این قدرت قدرت اسلام است، و باید با قدرت، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام موازنه قدرت ها را در جهان به هم ریخته است

اسلام موازنه قدرت ها را در جهان به هم ریخته است