مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-19پزشكي

هیچ بیماری در گناباد منتظر تخت آی. سی. یو نخواهد ماند


رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از افتتاح و راه اندازی بخش جدید مراقبت های ویژه (I.

C.

U ) بیمارستان علامه بهلول گنابادی خبر داد و گفت: با راه اندازی این بخش جدید که در تجهیز آن، - ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از افتتاح و راه اندازی بخش جدید مراقبت های ویژه (I.

C.

U ) بیمارستان علامه بهلول گنابادی خبر داد و گفت: با راه اندازی این بخش جدید که در تجهیز آن، به روزترین تجهیزات و دقیق ترین استانداردها استفاده و لحاظ شده است، تعداد تخت های مراقبت های ویژه از 9 تخت به 18 تخت افزایش یافته که با این افزایش ظرفیت، پیش بینی می کنیم هیچ بیماری پشت درهای آی.

سی.

یو منتظر تخت نخواهد ماند.

جواد باذلی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که در ساختار فنی بیمارستان علامه بهلول گناباد وجود داشت بحث آی.

سی.

یو بیمارستان بود که این بخش، جوابگوی نیاز مراجعان به بخش مراقبت های ویژه نبود، از طرفی اپیدمی کرونا هم مزید بر علت شد و نیاز ضروری بیماران مبتلا به کرونا به خدمات مراقبت های ویژه، ما را مصمم تر کرد که بخش آی.

سی.

یو جدید را راه اندازی کنیم.

وی اظهار کرد: بخش جدید مراقبت های ویژه بیمارستان علامه بهلول گناباد که پنج شنبه 22 مهر ماه رسما افتتاح و راه اندازی شد، با 700 متر زیربنا و با ظرفیت 18 تخت، در روی سقف طبقه پنجم بیمارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بیماری در گناباد منتظر تخت آی. سی. یو نخواهد ماند

هیچ بیماری در گناباد منتظر تخت آی. سی. یو نخواهد ماند