مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-19فناوري

واگذاری 130هزار و 456 پورت اینترنت پرسرعت در کردستان


در حال حاضر در اکثر نقاط شهری و روستایی زیرساخت های ADSL ایجاد شده و تعداد130 هزار و 456 پورت در استان به مشتریان واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جامعه نیاز مردم و مشتریان به بسترهای دیتا گسترش و افزایش یافته است اظهار کرد: در همین راستا و به منظور ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس های ADSL در استان اقدامات توسعه ایی و تأمین تجهیزات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: تأمین و افزایش پهنای باند اینترنت، ارتقا بستر و ظرفیت های انتقال با استفاده از تکنولوژی های روز ، توسعه ظرفیت UP LINK،افزایش پورت های ADSL به تعداد چشمگیر، نصب و راه اندازی سوییچ و افزایش ظرفیت سامانه BRAS و … از اقدامات انجام شده در سطح استان است.

حکمت به میزان اعتبارات هزینه شده برای ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات سرویس ADSL با هدف رفع نیازهای مشتریان در این حوزه اشاره کرد و گفت: رضایتمندی مشتریان از خدمات قابل ارائه در بستر دیتا مهمترین دستاورد برای مجموعه تلقی می شود که خوشبختانه این مهم با تلاش همکاران محقق شده است.

وی تعداد پورت های منصوبه در استان را 171 هزار و 500 مورد اعلام کرد و افزود: از این رقم، تعداد 130 هزار و 456 پورت به متقاضیان ساکن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 130هزار و 456 پورت اینترنت پرسرعت در کردستان

واگذاری 130هزار و 456 پورت اینترنت پرسرعت در کردستان