مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-19سياسي

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به مناسبت آغاز هفته وحدت


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به مناسبت آغاز هفته وحدت بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

- اسلام به عنوان کامل ترین دین الهی برای نجات بشریت از گمراهی، توسط پیامبر اکرم(ص) به بشریت عرضه شد، اما از آنجاکه روشنگری و آگاهی بخشی آن موجب می شد تا مردمان از بردگی خلاصی یابند، همواره دشمنان دین برای نابود کردن آن تلاش کرده و با انواع ترفندها، از آغاز نبوت پیامبر تا امروز قصد داشتند با ایجاد تفرقه بین مسلمین از اشاعه و رشد اسلام جلوگیری نمایند.

بی تردید مهم ترین و بزرگ ترین دست آویز مخالفان حقیقت، بحث شیعه و سنی و اختلاف میان این دو مذهب از مسلمانان است، بنابراین لزوم حفظ وحدت میان مسلمین ازجمله اموری است که همواره از سوی بزرگان و رهبران مذهبی مسلمان موردتوجه قرارگرفته است.

امروز جهان اسلام در اوج محبوبیت و عزت در جهان معاصر همچون خورشیدی فروزان پرتوافشانی کرده و مسلمانان عالم باید بدانند که حفظ و تحکیم اتحاد و همدلی رمز اصلی و انکارناپذیر این عزت و سرافرازی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت هفته وحدت و همچنین در آستانه میلاد مسعود و پربرکت حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله (ص)، ضمن عرض تبریک و تهنیت این ایام مبارک به محضر نائب بر حق امام زمان (عج) حضرت آیت الله خامنه ای، عموم مسلمانان و به ویژه امت سلحشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به مناسبت آغاز هفته وحدت

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به مناسبت آغاز هفته وحدت