مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-19ورزشي

مسئولان فرهنگی برای ممانعت از گسست نسل ها برنامه ریزی کنند


تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی برای گسترش ورزش همگانی در جامعه، گفت: مسئولان فرهنگی برای ممانعت از گسست نسل ها برنامه ریزی کنند.

- ایسنا/فارس تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی برای گسترش ورزش همگانی در جامعه، گفت: مسئولان فرهنگی برای ممانعت از گسست نسل ها برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کلانتری در دیدار با مدیرکل و جمعی از مسئولان ورزش و جوانان فارس، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: ورزش بر روی جسم و روحیه افراد جامعه بسیار تاثیر گذار است و امروزه یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان وجود دارد و گروه زیادی به اشکال گوناگون با آن سرو کار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آستان شاهچراغ(ع)، کلانتری با اشاره به اهمیت ورزش از نگاه رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدارهای مختلفی که با جوانان و قهرمانان ورزشی داشته اند، همواره بر نقش ورزش در نشاط جامعه تاکید کرده اند.

از جمله ایشان می فرمایند: همه آحاد مردم باید ورزش را جدی بگیرند و آن را برای سلامتی خود یک ضرورت و کار لازم به حساب بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان فرهنگی برای ممانعت از گسست نسل ها برنامه ریزی کنند

مسئولان فرهنگی برای ممانعت از گسست نسل ها برنامه ریزی کنند