مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-19اقتصادي

چالش های صنعت گردشگری اردبیل


مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: در سال های اخیر تلاش هایی جهت استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری استان اردبیل انجام شده است ولی کافی و کارشناسی نبوده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: در سال های اخیر تلاش هایی جهت استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری استان اردبیل انجام شده است ولی کافی و کارشناسی نبوده است.

علیرضا محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: استان اردبیل به سمت تک محصول بودن سوق داده شده و از میان قابلیت های فراوان اکثر مردم، گردشگران داخلی و حتی خارجی اردبیل را صرفاً به نام استان آب درمانی ها می شناسند.

وی با بیان اینکه آب درمانی ها یکی از ده ها ظرفیت قابل بهره برداری صنعت گردشگری استان است، تصریح کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا عملاً گردشگری استان به خاطر تعطیلی آب درمانی ها کاملاً تعطیل شد درحالی که در استان های دیگر شاهد حضور گردشگران و حداقل مسافران داخلی بودیم.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: در استان اردبیل از جنگل فندقلو در رشد گردشگری، از قابلیت گردشگری کشاورزی مخصوصاً در منطقه مغان، از باغات مشکین شهر، هیر و کوثر، از بولاغلار نیر و ظرفیت بکر کوه سبلان غفلت شده است و کمپ یا مجموعه گردشگری حرفه ای یا حتی هتل 5 ستاره ایجاد نشده و حتی آب درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های صنعت گردشگری اردبیل

چالش های صنعت گردشگری اردبیل