مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-18اقتصادي

عقب نشینی دولت از وعده انتخاباتی؛ وزیر راه: قرار نیست سالی یک میلیون مسکن بسازیم!


رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: وعده ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم به این معنی نیست که در هر سال یک میلیون واحد ساخته خواهد شد.

- وزیر راه و شهرسازی از تامین زمین در 800 شهر در قالب طرح ساخت چهار میلیون واحد مسکونی خبر داد و گفت: حدود 400 میلیون تومان وام را برای ساخت مسکن در مراکز استان ها در نظر گرفته ایم که این مبلغ برای روستاها 250 میلیون تومان است.

رستم قاسمی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت راه آهن در جمع خبرنگاران درباره چگونگیِ جزییات ساخت چهار میلیون واحد مسکن، افزود: در مجلس طی ماه گذشته ابلاغ شده است که می تواند کمک بسیار بزرگی به مردم برای صاحبخانه شدن کند.

قاسمی ادامه داد: ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم به این معنی نیست که هر سال یک میلیون واحد ساخته خواهد شد؛ همه می دانیم ساخت مسکن حدود یک سال و نیم زمان می برد.

در وهله نخست اعلام کردیم که تا حدود دو میلیون واحد مسکونی را شروع می کنیم و هم اکنون عملیات اجرایی آن نیز در مرحله آغاز شدن است.

در بیش از 800 شهر، زمین برای اجرای این پروژه تامین شده است وی ادامه داد: طبق آخرین اطلاعاتی که امروز صبح از سازمان ملی و زمین گرفتم در بیش از 800 شهر، زمین برای اجرای این پروژه تامین شده است و مهمترین اقدام ایجاد بانک زمین در وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی دولت از وعده انتخاباتی؛ وزیر راه: قرار نیست سالی یک میلیون مسکن بسازیم!

عقب نشینی دولت از وعده انتخاباتی؛ وزیر راه: قرار نیست سالی یک میلیون مسکن بسازیم!