مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:552021-10-18فرهنگي

قانون خرید آثار هنری هنرمندان احیا می شود


در حوزه خرید آثار هنری قانونی داشتیم که در حال حاضر اجرا نمی شود ما این قانون را احیا می کنیم، باید در اتاق های مدیران ارشد نظام و در وزارتخانه ها آثار هنرمندان نصب شود.

- ایسنا/قزوین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه خرید آثار هنری قانونی داشتیم که در حال حاضر اجرا نمی شود ما این قانون را احیا می کنیم، باید در اتاق های مدیران ارشد نظام و در وزارتخانه ها آثار هنرمندان نصب شود.

محمدمهدی اسماعیلی در مراسم اختتامیه ششمین دوره دوسالانه ملی خوشنویسی ایران که عصر امروز 26 مهر ماه در عمارت چهل ستون قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در تاریخ فرهنگ کشور، قزوین یکی از مهمترین تمدن های تاریخی محسوب می شود و در طول تاریخ و در جای جای تمدن ایرانی و اسلامی عناصر نامداری از قزوین نقش آفرینی کردند.

وی افزود: قزوین در تاریخ معاصر یکی از مهمترین جایگاه های تولید فرهنگ و هنر بوده است، ششمین دوره دوسالانه جشنواره خوشنویسی نیز به منظور تجلیل یکی از شخصیت های برجسته هنری قزوین به نام عمادالکتاب نامگذاری شده است، شهدای پر فضیلتی مانند شهید رجایی، شهید بابایی، شهید لشگری و سید آزادگان ابوترابی نیز از جمله شخصیت های قابل تجلیل در قزوین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون خرید آثار هنری هنرمندان احیا می شود

قانون خرید آثار هنری هنرمندان احیا می شود