مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-18سياسي

مسابقات سراسری قرآنی «مدهامتان» در مشهد برگزار می شود


مدیر کل فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: برای سومین سال، مشهد مقدس میزبان مسابقات قرآنی مدهامتان سراسر کشور خواهد بود.

- به گزارش، مجتبی میرزایی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان که در مجتمع ولایت مشهد برگزار شد، با بیان این که مشهد برای سومین بار میزبان این مسابقات است، اظهار کرد: مسابقات قرآنی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با سابقه ای چهارده ساله در برگزاری مسابقات قرآنی، موضوع برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت های قرآنی کانون های مساجد کشور را در دستور کار قرار داده و برگزاری این مسابقات را به عنوان یکی از فعالیت های مبنایی و استراتژیک خود دنبال می کند.

وی با اشاره به این که محوری ترین برنامه رقابتی اعضای کانون های مساجد، مسابقات قرآنی مدهامتان است، ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و اقتضائات موجود، این دوره حضوری و با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود و نقطه افتراق این مسابقات با دوره های قبل، برگزاری مسابقات غیر حضوری در شهرستان ها است.

مدیر کل فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به شرکت بیش 12 هزار و 700 نفر در مسابقات شهرستانی اشاره و خاطرنشان کرد: از 12 هزار و 720 نفر شرکت کننده در سطح کشور، 652 نفر در مرحله استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات سراسری قرآنی «مدهامتان» در مشهد برگزار می شود

مسابقات سراسری قرآنی «مدهامتان» در مشهد برگزار می شود