مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-18حوادث

دستگیری زورگیران قمه به دست+ جزییات


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیرانی خبر داد که با تهدید قمه، ده میلیون تومان پولی را که یک شهروند از بانک گرفته بود به سرقت بردند.

- سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری 2 نفر از اعضای باند 3 نفره زورگیران قمه به دست خبر داد و گفت: متهمان پس از زورگیری 100 میلیون ریالی بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جلیلیان در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 170 کهریزک در حال گشت زنی متوجه درگیری 3 نفر قمه به دست با شهروندی دیگر می شوند که بلافاصله متهمان با دیدن پلیس و با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت از محل می گریزند.

وی با اشاره به اینکه تیم گشت کلانتری بلافاصله در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند، ادامه داد: شاکی با حضور ماموران اظهار کرد با دریافت مبلغ 100 میلیون ریال از بانک، متهمان با تهدید سلاح سرد کلیه وجوه نقدی اش را سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: عملیات مهار سارقان آغاز و پس از مدتی گشت زنی هدفمند سارقان که با سرعت بالایی در حال فرار بودند، شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه موتورسیکلت های متهمان پس از شلیک چند تیر هوایی متوقف شد، اضافه کرد: در این رابطه 2 نفر از سارقان دستگیر و در بررسی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زورگیران قمه به دست+ جزییات

دستگیری زورگیران قمه به دست+ جزییات