مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-18سياسي

تناسب بین جُرم و مکافات؛ از مظاهر بارز برقراری عدالت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: به منظور برقراری عدالت، نیاز است تا تمهیدات لازم اندیشیده شود تا بین جُرم صورت گرفته و مکافات در نظر گرفته شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان اظهار کرد: خانواده هایی که سرپرست آنها در حبس به سر می برند، باید به صورت ویژه مدنظر و تحت حمایت جامعه و حکومت قرار گیرند.

وی افزود: به واسطه مسائل انسانی و این مهم که این افراد به واسطه شرایط خود بیشتر در معرض خطر قرار دارند، نیاز است تا به صورت ویژه تحت حمایت قرار گیرند تا خدای ناکرده افراد این خانواده ها نیز مرتکب جُرم نشوند.

خجسته پور با تأکید بر نقش تأثیرگذار انجمن حمایت از خانواده زندانیان و خیران در بحث حمایت از خانواده زندانیان، گفت: نوع نگاه جامعه باید نسبت به این خانواده ها با یک اقدام فرهنگی تغییر کند.

وی ادامه داد: نداشتن مهارت های شغلی و نداشتن توانمندی کسانی که از زندان آزاد می شوند، باعث خواهد شد به دلیل بی شغلی مجدداً به چرخه جُرم و حبس بازگردند که نیاز است به این مهم توجه شود و این افراد را پس از آزادی به سمت اشتغال جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناسب بین جُرم و مکافات؛ از مظاهر بارز برقراری عدالت

تناسب بین جُرم و مکافات؛ از مظاهر بارز برقراری عدالت