مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-18سياسي

وحدت نسخه شفابخش امت اسلامی است


امام جمعه طارم در ارتباط با موضوع تبیین دیدگاه فقهی و حکومتی مقام معظم رهبری در خصوص وحدت، گفت: کلمه وحدت به معنای اتحاد، همبستگی و یکپارچگی در مقابل پراکندگی می باشد.

- ایسنا/زنجان امام جمعه طارم در ارتباط با موضوع تبیین دیدگاه فقهی و حکومتی مقام معظم رهبری در خصوص وحدت، گفت: کلمه وحدت به معنای اتحاد، همبستگی و یکپارچگی در مقابل پراکندگی می باشد.

حجت الاسلام مهدی منصوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مسأله وحدت اسلامی از دغدغه های همیشگی حضرت مقام معظم رهبری نسبت به دنیای اسلام بوده است، اظهار کرد: ایشان درباره لزوم وحدت می فرماید: امروز اتحاد اسلامی، برادری اسلامی، همبستگی اسلامی، یکی از لازم ترین و واجب ترین وظایف همه جوامع اسلامی است و بایستی همه به این وظیفه ملتزم باشیم.

وی با اشاره به این موضوع که وحدت بین مذاهب اسلامی خمیرمایه و جوهره انسجام بخشی به جبهه اسلام ناب و شکل گیری تحول نوین اسلامی است، تصریح کرد: وحدت تنها نسخه شفابخش برای التیام دردهای پیکر زخم آلود امت اسلامی در فضای غبارآلود کنونی است.

امام جمعه طارم افزود: وحدت نه امری تاکتیکی است و نه راهبردی، بلکه یک اصل اسلامی است و نباید به وحدت به چشم تاکتیک نگاه کرد؛ وحدت یک اصل اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت نسخه شفابخش امت اسلامی است

وحدت نسخه شفابخش امت اسلامی است