مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-18اقتصادي

خاندوزی: اهالی بازار سرمایه از همین هفته اول برای افزایش اعتماد بازار اقدام کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی در جلسه معارفه رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار که دیروز در وزارت اقتصاد برگزار شد، - وزیر اقتصاد گفت: اهالی بازار سرمایه نوع مواجهه مدیریت جدید سازمان بورس را به وضوح احساس و از همین هفته اول در جهت افزایش اعتبار و اعتماد بازار اقدام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی در جلسه معارفه رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار که دیروز در وزارت اقتصاد برگزار شد، ضمن تأکید بر تولید محتوا در اتاق های فکر، خواستار ترویج فرهنگ سهام داری و ارتقاء آموزش مردم درباره بازار سرمایه شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اهمیت تصمیمات هیئت مدیره سازمان بورس گفت: هیئت مدیره این سازمان یکی از کانون های مهم تصمیم گیری در بازار سرمایه است، چرا که در بزنگاه های بازار و در کوتاهترین زمان باید تصمیمات بهینه بگیرد و این تصمیمات هر چه حرفه ای تر و تخصصی تر بوده و با اخذ مشورت از صاحب نظران بازار سرمایه گرفته شود، نتایج کم نقص تری را به همراه خواهد داشت.

وی عدم وابستگی و سلامت تیم کنونی هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار را نقطه قوت آن ها بر شمرد و افزود: این ویژگی ها سبب عدم سوگیری در تصمیمات و ایفای بهتر نقش نظارتی هیئت مدیره سازمان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: اهالی بازار سرمایه از همین هفته اول برای افزایش اعتماد بازار اقدام کنند

خاندوزی: اهالی بازار سرمایه از همین هفته اول برای افزایش اعتماد بازار اقدام کنند