مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-18اجتماعي

60 درصد مدارس بروجرد فرسوده هستند


60 درصد مدارس شهرستان فرسوده هستند.

- ایسنا/لرستان مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: 60 درصد مدارس شهرستان فرسوده هستند.

محمد مهرافزون در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بروجرد بیش از 120سال قدمت وپیشینه آموزش و پرورش دارد که مشاهیر و مفاخر بزرگی از گذشته تا به حال در این کهن دیار فرهیختگان بوده اند که امروز در بحث آموزش و پرورش وبسترسازی مناسب برای رشد وتعالی نسل آینده ساز این دیارنیازمند نگاه ویژه ای است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش بروجرد هم اکنون 62 هزار دانش آموز، 3800 نیرو و 4000 فرهنگی بازنشسته دارد که این ارقام نشان دهنده ظرفیت فرهنگی بالا این شهراست، بروجرد از نظر وسعت و رشد جمعیتی و موقعیت جغرافیایی و بلاخص آموزش و پرورش از شهرهای مهم وحساس لرستان بشمارمی رود.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد در باب مشکلات نوسازی و تجهیزات مدارس بروجرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه مدارس بروجرد از نظر تجهیزات و کمبود فضای آموزشی رنج می برند به طوری که حدود 60 درصد مدارس شهرستان از نظرتجهیزات اداری، سیستم های گرمایشی مدارس، آسفالت محوطه مدارس، ایزوگام پشت بام ها باتوجه به فصول بارش بارندگی فرسوده شده اند.

مهرافزون اضافه کرد: نیاز مبرم و ضروری به این موارد در مدارس بروجرد مشهود و استانداردسازی فضای آموزشی و ایمن سازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد مدارس بروجرد فرسوده هستند

60 درصد مدارس بروجرد فرسوده هستند