مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-18سياسي

برخورد قاطع و قانونی با عاملین شهادت «مهدی مکرمی» صورت می گیرد


رییس کل دادگستری استان مرکزی ضمن اعلام اراده محکم این دستگاه در برخورد قاطع و قانونی با عامل یا عاملین شهادت پاسدار شهید مهدی مکرمی شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در پیامی به مناسبت شهادت پاسدار شهید مهدی مکرمی آورده است: شهادت هنر مردان خدا است و چه نیکو که این هنر در راه دفاع از کیان اسلام به کار گرفته شود.

شهیدان مدافع امنیت و آسایش، مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت ضمن دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی، پرچمدار ولایتمداری و امانتدار پیمان راستین خود با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

در این پیام آمده است: مدافعان امنیت و شهدای دفاع مقدس، جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خالصانه نثار کردند و در مقابل هر دشمن و بدخواه مردم و کشور می ایستند و با شهادت مظلومانه خود و خون پاکشان درخت تنومند اسلام را بارورتر نمودند.

این پیام می افزاید: اگرچه خبر پرواز آسمانی شهید عزیز، مهدی مکرمی برای خانواده محترم ایشان و بازماندگان، اندوهی بزرگ و سعادتی عظیم است ولی راه پرفیض این مردان حق منتهای آرزوی مجاهدان فی سبیل الله بوده و همواره ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع و قانونی با عاملین شهادت «مهدی مکرمی» صورت می گیرد

برخورد قاطع و قانونی با عاملین شهادت «مهدی مکرمی» صورت می گیرد