مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-18بين الملل

سفر اولین مقام سوئدی به اراضی اشغالی پس از 7 سال


وزیر خارجه سوئد به عنوان اولین مقام این کشور پس از هفت سال قطع روابط با رژیم صهیونیستی در پی به رسمیت شناختن کشور فلسطین از سوی سوئد، عصر یکشنبه وارد اراضی اشغالی شد.

- وزیر خارجه سوئد به عنوان اولین مقام این کشور پس از هفت سال قطع روابط با رژیم صهیونیستی در پی به رسمیت شناختن کشور فلسطین از سوی سوئد، عصر یکشنبه وارد اراضی اشغالی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رادیوی عبری زبان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قرار است که آن لینده، وزیر خارجه سوئد امروز (دوشنبه) با اسحاق هرتزوگ، رییس این رژیم و یاییر لاپید، وزیر خارجه آن دیدار کند و همچنین او قرار است فردا (سه شنبه) نیز با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دیداری داشته باشد.

لینده پیش از این سفر در گفتگویی با روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اظهار کرد: بر این باورم که دولت فعلی به دنبال پیشبرد راه حل دوکشوری است، این دستاوردی بزرگ در سیاست خارجه است، از زمانی که وزیر خارجه شدم دولت به شکل جدی کار کرده تا این اتفاق بیفتد.

وزیر خارجه سوئد در ادامه گفت: روابط ما با اسراییل اهمیت دارد، ما می خواهیم روابط خوبی داشته باشیم، از ما استقبال نشد اما ما برای تغییر این وضعیت تلاش بسیاری کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر اولین مقام سوئدی به اراضی اشغالی پس از 7 سال

سفر اولین مقام سوئدی به اراضی اشغالی پس از 7 سال