مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 17:452021-10-17اقتصادي

تشکیل کارگروه بررسی سازوکارهای مورد نیاز برای واردات خودرو


سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس می گوید: این کمیسیون به منظور تامین نظر شورای نگهبان، طرح ساماندهی صنعت خودرو را اصلاح کرد که براساس آن خودرو به صورت محدود و با توجه به نیاز کشور وارد خواهد شد.

- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس می گوید: این کمیسیون به منظور تامین نظر شورای نگهبان، طرح ساماندهی صنعت خودرو را اصلاح کرد که براساس آن خودرو به صورت محدود و با توجه به نیاز کشور وارد خواهد شد.

در این مصوبه منابع ارزی موردنیاز برای واردات خودرو از طریق ارز منشا خارجی و صادرات قطعات خودرو تامین می شود و شورای رقابت نیز هر 6 ماه میزان نیاز کشور به واردات خودرو را بررسی می کند.

روح الله عباس پور در گفت وگو با ایسنا در مورد جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونانش در این جلسه خبر داد و گفت: ابهامات شورای نگهبان و ایراد شورای عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام به طرح ساماندهی صنعت خودرو در جلسه امروز بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مقرر شدن کارگروهی به ریاست رییس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و گفت: مقرر شد سازوکارهای موردنیاز برای واردات خودرو پیش بینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه بررسی سازوکارهای مورد نیاز برای واردات خودرو

تشکیل کارگروه بررسی سازوکارهای مورد نیاز برای واردات خودرو