مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-17سياسي

وحدت حلال مشکلات اصفهان است/ به مشکلات فاز جدید باغ رضوان رسیدگی شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هر کاری که انجام می دهیم باید در سایه وحدت باشد، گفت: اگر چه وجود نظرات مختلف امری بدیهی است اما افراد می توانند نظرات مختلف داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، ابوالفضل قربانی در چهاردهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت به ابتکار جمهوری اسلامی ایران برای خنثی سازی بسیاری از توطئه ها در راستای شکاف و تفرقه بین مسلمان ایجاد شده که ثمرات زیادی هم داشته است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: موضوع وحدت نه تنها ارتباط با امت اسلامی مذهبی و همه امورات ضروری در این برهه است که در دین اسلام وجود دارد، مهمترین کاری که مسلمانان باید توجه داشته باشند توجه به وحدت، همبستگی برای کاستن از مشکلات عدیده ای است که در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات امام راحل(ره) وحدت رمز پیروزی و موفقیت  است، در استان و شهر ما همه مدیران و مسؤولان به این توجه ویژه داشته باشند؛ قطعا با همراهی استاندار، نمایندگان مجلس و دیگر مدیران، مسائلی که مردم بخاطرش ناراحت هستند، برطرف خواهد شد؛ اگر تفرقه در این ارتباط ایجاد شود، مشکلات برطرف نمی شود و انرژی صرف پرداختن به همدیگر می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت حلال مشکلات اصفهان است/ به مشکلات فاز جدید باغ رضوان رسیدگی شود

وحدت حلال مشکلات اصفهان است/ به مشکلات فاز جدید باغ رضوان رسیدگی شود