مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-17سياسي

درخواست انتقال مدیریت «صندوق کارآفرینی امید» به وزارت تعاون


وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افزایش امکان تحقق آرمان ها و اهداف «صندوق کارآفرینی امید»، خواستار انتقال مدیریت صندوق یاد شده از نهاد ریاست جمهوری به این وزارتخانه شده است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، به موجب بند (و) تبصره (12) قانون بودجه سال 1396 کل کشور مقرر شد صندوق کارآفرینی امید به مدت یک سال به قانون فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی، اضافه شود و اساسنامه آن حداکثر تا پایان سال 1396 به عنوان نهاد عمومی غیردولتی به تصویب هیئت وزیران برسد .

در همین راستا و مطابق اساسنامه ابلاغی صندوق مذکور، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب می شد.

در سال 1397 و پس از پایان مهلت مصوبه فوق، به موجب پی نوشت رییس جمهور مقرر شد صندوق کارآفرینی امید در نهاد ریاست جمهوری بماند و با توجه به گستردگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فعلاً به آن وزارتخانه منتقل نشود.

لذا اساسنامه صندوق اصلاح و به تصویب هیئت وزیران رسید و به موجب اصلاحات جدید رییس جمهور یا نماینده ایشان رییس هیئت امنا بوده و انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره نیز به پیشنهاد سرپرست نهاد ریاست جمهوری تعیین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست انتقال مدیریت «صندوق کارآفرینی امید» به وزارت تعاون

درخواست انتقال مدیریت «صندوق کارآفرینی امید» به وزارت تعاون