مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-17اقتصادي

یک داوطلب جدید برای ساخت یک میلیون خانه!


کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی در نامه ای خطاب به رییس جمهوری برای مشارکت در ساخت طرح ساخت یک میلیون مسکن در سال اعلام آمادگی کرد.

- کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی در نامه ای خطاب به رییس جمهوری برای مشارکت در ساخت طرح ساخت یک میلیون مسکن در سال اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از اصلی ترین برنامه های اقتصادی ارائه شده از سوی ابراهیم رییسی – رییسجمهوری – در دوره مبارزات انتخاباتی و پس از پیروزی در انتخابات، بهبود بازار مسکن و کاهش التهاب ها در این بخش بود.

در این بین اصلی ترین طرحی که اجرای آن در دستور کار قرار گرفته طرح ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی است.

طبق براوردهای صورت گرفته با محوریت وزارت راه و شهرسازی در طول دوره چهار ساله دولت سیزدهم باید چهار میلیون واحد از این محل ساخته و با قیمتی پایین تر در اختیار مردم قرار گیرد.

در این بین نحوه ساخت و چگونگی تامین سرمایه و پیمانکاران این پروژه در هفته های گذشته محل بحث بوده و حالا یک تشکل بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده تا در این طرح مشارکت کند.

حسین سلاح ورزی – نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و رییس هیئت مدیره کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران – در نامه ای به ابراهیم رییسی رییس جمهوری از او خواسته تا مقدمات مشارکت این کانون در تولید واحدهای مسکونی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک داوطلب جدید برای ساخت یک میلیون خانه!

یک داوطلب جدید برای ساخت یک میلیون خانه!