مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-17اقتصادي

تعاونی لنج داران تعیین کننده نرخ کرایه نیست


مدیرعامل تعاونی لنج داران بندر گناوه گفت: مبلغ و میزان کرایه لنج از دیرباز تابع رابطه عرضه و تقاضا بوده و همواره کم و کیف آن بر اساس قراردادهای خصوصی و توافق صاحب کالا و صاحب شناور تعیین شده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل تعاونی لنج داران بندر گناوه گفت: مبلغ و میزان کرایه لنج از دیرباز تابع رابطه عرضه و تقاضا بوده و همواره کم و کیف آن بر اساس قراردادهای خصوصی و توافق صاحب کالا و صاحب شناور تعیین شده است.

سید علی موسوی گمارانی اظهار کرد: در روزهای اخیر برخی از بازاریان گناوه در اعتراض به نرخ کرایه حمل کالای همراه ملوان(ته لنجی) گلایه هایی را نسبت به تعاونی لنج داران و مدیرعامل تعاونی در فضای مجازی مطرح کرده اند.

وی در این خصوص تصریح کرد: واردات کالا از کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس به بنادر جنوبی ایران از مجرایِ کالای همراه ملوان (موسوم به ته لنجی)، چارچوب فرایندهای قانونی مشخصی دارد که در هیچ مرحله ای از آن، شرکت های تعاونی لنج داران، اجازه یا اختیار دخالت یا اعمال نفوذ ندارند.

مدیرعامل تعاونی لنج داران بندر گناوه ادامه داد: مواردی از قبیل سامان دهی شناورهای سنتیِ مشمول معافیت، نوبت دهی عزیمت دریایی، صدور مجوز خروج لنج ها، نوبت دهی تخلیه بار در بندر گناوه و ارزیابی و ممیزی ملاحظات ایمنی دریانوردی در حیطه اختیارات سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی لنج داران تعیین کننده نرخ کرایه نیست

تعاونی لنج داران تعیین کننده نرخ کرایه نیست