مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-17سياسي

ادارات کارهای پستی خود را برون سپاری کنند


برابر قوانین موجود ازجمله قانون برنامه ششم توسعه، اداره کل پست لرستان این ظرفیت را دارد که در خدمت تمام دستگاه های اجرایی استان باشد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل پست لرستان گفت: برابر قوانین موجود ازجمله قانون برنامه ششم توسعه، اداره کل پست لرستان این ظرفیت را دارد که در خدمت تمام دستگاه های اجرایی استان باشد.

محمد ناظری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آنچه می توانیم به عنوان انتظار و توقع از همه مسئولان استانی به ویژه مدیران دستگاه های اجرایی داشته باشیم این است که استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالا و زیادی که در مجموعه پست استان وجود دارد استفاده کنند.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با برون سپاری خدمات خودشان به ادارات کل پست استان ها نه تنها می توانند دسترسی ذی نفعان و جامعه هدف خودشان را به خدمات و سرویس های اداری خود بالا ببرند بلکه می توانند در راستای شفاف سازی و مبارزه با فساد اداری و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان و ذی نفعان رضایت آن ها را کسب کنند.

ناظری ادامه داد: برابر قوانین موجود ازجمله قانون برنامه ششم توسعه، اداره کل پست لرستان این ظرفیت را دارد که در خدمت تمام دستگاه های اجرایی استان باشد.

مدیرکل پست لرستان عنوان کرد: ما می توانیم به نیابت از ادارات خدمات و سرویس هایی که دارند را در باجه های پستی به ارباب رجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات کارهای پستی خود را برون سپاری کنند

ادارات کارهای پستی خود را برون سپاری کنند