مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-17بين الملل

جنگنده میگ روسیه یک بمب افکن آمریکایی را فراری داد


یک جنگنده روس، بمب افکن آمریکایی را که در حال نزدیک شدن به حریم مرزی روسیه در دریای ژاپن بود، رهگیری کرده و آن را فراری داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک فروند جنگنده میگ-31 روسی، هواپیمای بمب افکن راهبردی B-1B آمریکا را بر فراز آسمان دریای ژاپن رهگیری و دنبال کرد.

به نوشته خبرگزاری تاس ، مرکز مدیریت دفاع ملی روسیه روز یکشنبه اعلام کرد، سامانه کنترل حریم هوایی روسیه هدفی هوایی را در آب های بی طرف ردیابی کرد که در حال نزدیک شدن به مرزهای این کشور بود.

این مرکز افزود، جنگنده میگ-31 میکویان، متعلق به حوزه پدافند هوایی شرق روسیه، در واکنشی سریع، جهت شناسایی و رهگیری این هدف به پرواز درآمد و به این بمب افکن آمریکایی اجازه نداد حریم مرزی روسیه را نقض کند.

این مرکز همچنین تأکید کرد، عملیات انجام شده توسط این جنگنده میگ روسی، در مطابقت کامل با قوانین بین المللی کاربری حریم هوایی انجام گرفت.

روز جمعه نیز وزارت دفاع روسیه اعلام کرد یک ناو جنگی این کشور، ناوشکن آمریکایی را از مجاورت مرزهای خود در دریای ژاپن بیرون رانده است.

وزارت دفاع روسیه گفت، یک ناوشکن روسی با حرکت در فاصله نزدیک از ناوشکن آمریکایی آن را از محدوده نزدیک به آب های سرزمینی روسیه دور کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگنده میگ روسیه یک بمب افکن آمریکایی را فراری داد

جنگنده میگ روسیه یک بمب افکن آمریکایی را فراری داد