مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-17سياسي

حضور پلیس فتای ایران در پویش جهانی اینترپل با عنوان «فقط با یک کلیک»


معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا از شرکت پلیس فتای ایران در پویش جهانی # فقط یک کلیک (JustOneClick#) با موضوع آگاه سازی عمومی پیرامون جرایم سایبری خبر داد .

- حضور پلیس فتای ایران در پویش جهانی اینترپل با عنوان فقط با یک کلیک معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا از شرکت پلیس فتای ایران در پویش جهانی # فقط یک کلیک (JustOneClick#) با موضوع آگاه سازی عمومی پیرامون جرایم سایبری خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیروس دالوند با اشاره به خبر پویش جهانی # فقط یک کلیک (JustOneClick#) که اخیرا توسط سازمان اینترپل طراحی شده و در سراسر دنیا در حال اجرا است، اظهار کرد: این پویش با موضوع آگاه سازی عمومی پیرامون جرایم سایبری به مدت سه هفته از 12 تا 30 مهرماه برگزار می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به ارزیابی تهدیدات سایبری، این پویش بر روی سه موضوع باج افزار، فیشینگ یا کلاهبرداری سایبری و هک ایمیل تجاری (BEC) متمرکز است.

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا مهمترین اهداف این پویش را افزایش آگاهی های عمومی از تهدیدات برجسته سایبری ،ارتقاء بهداشت سایبری افراد و سازمان ها در سراسر جهان و افزایش همکاری ها و مشارکت ها از طریق انجام فعالیت های مشترک و اشتراک اطلاعات برشمرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پلیس فتای ایران در پویش جهانی اینترپل با عنوان «فقط با یک کلیک»

حضور پلیس فتای ایران در پویش جهانی اینترپل با عنوان «فقط با یک کلیک»