مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-17اقتصادي

آغاز طرح تحول زمین شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی در خراسان جنوبی


طرح تحول زمین شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی خراسان جنوبی، در راستای برنامه آمایش سرزمینی انجام می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح تحول زمین شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی خراسان جنوبی، در راستای برنامه آمایش سرزمینی انجام می شود.

سیدرضا فاطمی امین، که به صورت ویدئوکنفرانسی، امروز یکشنبه 25 مهر در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح تحول زمین شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی استان حضور یافته بود، به آغاز برنامه آمایش سرزمین از دو ماه گذشته اشاره و اظهار کرد: در قالب این طرح، فرصت های سرمایه گذاری تمامی استان ها و شهرستان ها را شناسایی کرده و با احصای اولویت ها، برنامه ها را طراحی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: طرح بسیار بزرگ اکتشافی که امروز آغاز می شود، 15 هزار کیلومتر مربع از سطح استان خراسان جنوبی را مورد اکتشاف قرار می دهد.

وزیر صمت تصریح کرد: با اجرای این طرح، حجم ذخایر معدنی موجود در استان را شناسایی می کنیم و به این ترتیب مخاطرات سرمایه گذاران به شدت کاهش می یابد.

فاطمی امین با تأکید بر اینکه خراسان جنوبی ذخایر بسیار خوبی در بخش معدن دارد، تصریح کرد: این پروژه تکمیل کننده اطلاعات پایه زمین شناسی خواهد بود و به ما کمک می کند برنامه جدیدی را برای سرمایه گذاری در این استان پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تحول زمین شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی در خراسان جنوبی

آغاز طرح تحول زمین شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی در خراسان جنوبی