مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-17ورزشي

قیمت دلار، دردسر پارس جنوبی برای شروع لیگ


سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی می گوید به دلیل تفاوت قیمت دلار نیمایی و آن چه در بازار است، باتیستا قبول نکرده رضایت دهد تا پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود.

- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی می گوید به دلیل تفاوت قیمت دلار نیمایی و آن چه در بازار است، باتیستا قبول نکرده رضایت دهد تا پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیدار دیروز مس شهر بابک و پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ آزادگان به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم مهمان لغو و به روز دیگری موکول شد تا پارسی ها نتواننند به دلیل داشتن بازیکن کافی به مصاف حریف خود روند.

ایمان رزاقی راد، سرمربی ارس جنوبی در گفت وگو با ایسنا در خصوص لغو شدن این بازی اظهار کرد: به هر حال نباید این اتفاق می افتاد اما به دلیل رضایت ندادن مگنو باتیستا، پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته ماند و نتوانستیم قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنیم.

مشکل این بود که قراردادی که او با تیم بسته بود، به ریال بود اما حالا او مبلغ قراردادش را به دلار یا یورو می خواهد و ما هم نمی توانیم مبلغ قرارداد او را به واحد پول ریال برایش واریز کنیم زیرا تمام حساب های داخل کشورش را بسته و ما فقط می توانیم پول را به صورت دلار یا یورو برای او واریز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت دلار، دردسر پارس جنوبی برای شروع لیگ

قیمت دلار، دردسر پارس جنوبی برای شروع لیگ