مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-17اجتماعي

توضیح فرمانده نیروی انتظامی درباره بازداشت یک خانم


رییس پلیس کشور در پاسخ به این سؤال که آیا به پلیس برای تأیید خودروها فشار وارد شد، گفت: خودروسازها نتوانستند بر ما غالب شوند حتماً ما قوی تر برخورد کردیم اما برخی از مسئولان در زمان گذشته ورود پیدا کرده و نمی گذاشتند ما راه را تا آخر کامل طی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، سردار حسین اشتری در برنامه تلویزیونی در پاسخ به این سؤال که چرا پلیس خودروهای ناایمن را شماره گذاری می کند، اظهار کرد: ما به تمام خودروسازها اعلام کردیم که حداقها را باید داشته باشند و استانداردهای لازم را رعایت کنند، در سالهای گذشته نیز برخی خودروها را مدتی پلاک نکردیم تا به طور مثال ترمز و ایمنی شان را اصلاح کردند.

رییس پلیس کشور در پاسخ به این سؤال که آیا بعضاً با خودروسازها مسامحه نیز شد، افزود: این موضوع را رد نمی کنم اما پلیس در قبال سهم خودش، محکم و قاطع پای کار آمد، بالاخره سازمانهای دیگر نیز سهم دیگر و ورود می کنند؛ تمام تصمیمات دست پلیس نیست اما انصافاً پلیس در این رابطه نمره خوب می گیرد.

وی با تأکید بر اینکه پلیس در بحث سلامت مردم، امنیت راه ها و ایمن سازی خودروها، نقش خوبی داشته است، گفت: در این رابطه تولید برخی از خودروها را متوقف کرده و آنها را شماره گذاری نکردیم، اکنون نیز برخی از خودروها تولید نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح فرمانده نیروی انتظامی درباره بازداشت یک خانم

توضیح فرمانده نیروی انتظامی درباره بازداشت یک خانم