مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 03:452021-10-17سياسي

کمیته ویژه ای از سوی رییس جمهور مسئول پیگیری مصوبات سفرهای استانی شود


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس، با تمجید از سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت گفت: برای کارآیی بیشتر این سفرها، کمیته ویژه ای برای پیگیری اجرای مصوبات سفر از سوی رییس جمهور تعیین شود تا در اذهان عمومی این شائبه شکل نگیرد که این سفرها بی ثمر و بی نتیجه است.

- اسماعیلی حسین زهی نماینده مردم خاش در خیلی از دولتمردان به استان ها سر نمی زدند و رابطه دولت و ملت عملا قطع شده بود خاطرنشان کرد: حتی برخی فرمانداران هم به مناطق دوردست و روستایی سر نمی زدند، لذا از انجام این سفرها توسط رییس جمهور و دولت استقبال می کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس تاکید کرد: بهتر است پیش از انجام این سفرها، نمایندگانی از سوی رییس جمهور به استان های مقصد اعزام شوند و مشکلات را بررسی و دسته بندی کنند و در جلسه حضوری با رییس جمهور در استان نیز مشکلات و نیازهای دسته بندی شده را جمع بندی و در قالب طرح های مختلف تصویب کنند تا در سفرهای بعدی، میزان حل این مشکلات مشخص شده باشد.

حسین زهی افزود: همچنین لازم است برای کارآیی بیشتر این سفرها، کمیته ویژه ای برای پیگیری اجرای مصوبات سفر از سوی رییس جمهور تعیین شود تا خدای ناکرده در اذهان عمومی این شائبه شکل نگیرد که این سفرها بی ثمر و بی نتیجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته ویژه ای از سوی رییس جمهور مسئول پیگیری مصوبات سفرهای استانی شود

کمیته ویژه ای از سوی رییس جمهور مسئول پیگیری مصوبات سفرهای استانی شود