مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 20:552021-10-16ورزشي

دولت حامی ورزشکاران است / اقدامات لازم برای استخدام پارالمپیکی ها در حال انجام است


پس از دستور و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال ورزشکاران پارالمپیکی، بلافاصله در دولت و با حمایت ویژه رییس جمهور اقدامات لازم درخصوص استخدام پارالمپیکی ها به سرعت در حال اجرایی شدن است.

- وزیر ورزش و جوانان گفت: پس از دستور و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال ورزشکاران پارالمپیکی، بلافاصله در دولت و با حمایت ویژه رییس جمهور اقدامات لازم درخصوص استخدام پارالمپیکی ها به سرعت در حال اجرایی شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید سجادی در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی مازندران در مسابقات جهانی ضمن تبریک روز ملی و هفته پارالمپیک به جانبازان و معلولین و روز ملی و هفته تربیت بدنی ابراز امیدواری کرد که این مناسبت ها بتواند بستری برای ترویج هر چه بهتر فرهنگ ورزش باشد و منجر به دعوت هر چه بیشتر مردم برای مشارکت در برنامه های ورزشی شود.

وی به تاثیرات منفی شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و ادامه داد: در 2 سال اخیر به دلیل کرونا از جمع ورزشی ها کم شده است.

امیدواریم هر چه زودتر مردم برای انجام فعالیت های ورزشی به اماکن ورزشی بازگردند تا نشاط و سلامتی به جامعه برگردد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه از قهرمانان و دلاورمردان مازندران یاد کرد و گفت: نام این استان بر قلب ما حک شده و ارزش فوق العاده ای در عرصه های مختلف برای میهن عزیزمان خلق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت حامی ورزشکاران است / اقدامات لازم برای استخدام پارالمپیکی ها در حال انجام است

دولت حامی ورزشکاران است / اقدامات لازم برای استخدام پارالمپیکی ها در حال انجام است