مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 16:302021-10-16سياسي

عدالت خواهی و ظلم ستیزی مهم ترین جلوه تمدن نوین ظهور است


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: عدالت خواهی و ظلم ستیزی مهم ترین جلوه تمدن نوین ظهور است.

- حجت الاسلام رضا دیلمی به مناسبت 9 ربیع، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس نصوص دینی و اندیشه امامین انقلاب اسلامی، سالروز آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله، عید بیعت، امید، گشایش و در واقع نقطه مقابل با جنگ روانی دشمن و جریانات الحادی در ناامید کردند مردم به آینده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه نهادینه سازی زنجیره تواصی به حق و مقاومت از الزمات تمدنی ظهور است، ابراز کرد: یکی از مهم ترین جلوه های تمدن نوین ظهور حضرت حجت، عدالت خواهی و مبارزه با استکبار است و تحقق آن با حاکمیت قرآن و اسلام محقق می شود.

وی گفت: انتظار سازنده، انتظار سکون و ایستا نیست بلکه انتظار حرکت و تعالی و بالندگی است لذا در کنار دعا و توسل، شناخت امامت، اصلاح در سبک زندگی و بستر سازی بسط ارزش های، مقابله با جریانات استکباری و تلاش برای قوی شدن جبهه اسلامی از جمله ویژگی های منتظران راستین محسوب می شود.

دیلمی تصریح کرد: صیانت از ارزش ها، شهادت طلبی و تبعیت از گفتمان ولایت مطلقه فقیه به عنوان حلقه اتصال به انسان کامل در عصر غیبت از مهم ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت خواهی و ظلم ستیزی مهم ترین جلوه تمدن نوین ظهور است

عدالت خواهی و ظلم ستیزی مهم ترین جلوه تمدن نوین ظهور است