مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-16فرهنگي

خاطرات معلمان در قاب شبکه افق / مستند های شبکه افق در هفته جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق، مستند را شاید بتوان بهترین وسیله انتقال اطلاعات دقیق و صحیح به مخاطب دانست، - شبکه افق سیما با چندین مستند در هفته جاری مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق، مستند را شاید بتوان بهترین وسیله انتقال اطلاعات دقیق و صحیح به مخاطب دانست، زیرا که به دلیل داشتن داده های مستند هم بر باورپذیری مخاطب و هم بر تاثیرگذاری بیشتر آن موضوع کمک بسیار زیادی میکند.

شبکه افق سیما به همین منظور و برای توجه به همین مهم تلاش میکند تا با تولید و پخش مستند های مختلف این نیاز مخاطبین را پاسخ دهد و در این مسیر بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

به همین منظور در هفته جاری طبق روال هفته ها، ماه ها و سال های گذشته با بسته ای از مستند ها اعم از مجموعه مستند، مستند های مناسبتی و.

مهمان خانه مخاطبین خود شده است.

معلم این مجموعه مستند در هفت قسمت به تهیه کنندگی محمد رضا دزفولی و کارگردانی میر دولت موسوی تولید شده است و سعی دارد تدریس و فعالیت معلمان در گوشه کنار کشورمان ایران و به خصوص در مناطق محروم را به تصویر بکشد.

نکته قابل توجه در این مجموعه آن است که خود معلمان بیشتر در مسائل و موضوعات پیرامونی خود در دوران تدریس شان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات معلمان در قاب شبکه افق / مستند های شبکه افق در هفته جاری

خاطرات معلمان در قاب شبکه افق / مستند های شبکه افق در هفته جاری