مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-16اقتصادي

90 درصد گیلانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند


استاندار گیلان با تأکید بر پرهیز از هر گونه عادی انگاری نسبت به ویروس کرونا، گفت: تاکنون 90 درصد گیلانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگیلان با اشاره به آخرین وضعیت این ویروس در استان، اظهار کرد: بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده همچنان دو شهرستان گیلان آبی هستند.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی شهروندان، گفت: 15 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند که باید با رعایت شیوه نامه های این رنگ بندی تغییر و آبی شوند.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در استان، افزود: میانگین واکسیناسیون در شهرستان های گیلان بالا است و باید با ادامه این روند به حد مطلوبی از واکسیناسیون جامعه هدف برسیم.

وی به تلاش مسئولان و متولیان حوزه آموزش اعم از مدارس و دانشگاه ها اشاره و با بیان اینکه باید روند واکسیناسیون در این بخش نیز تسریع شود، گفت: بر اساس آمارها در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان و دانشجویان از میانگین کشوری نیز بالاتر قرار داریم.

زارع با اشاره به اینکه در حال حاضر 90 درصد گیلانیان بالای 12 سال دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند، تصریح کرد: باید همه امکانات و زیرساخت ها در اختیار بهداشت و درمان قرار بگیرد تا این روند تسریع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد گیلانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

90 درصد گیلانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند