مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-16فرهنگي

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به خط پایان رسید


آیین اختتامیه و تقدیر از داوران و عوامل اجرایی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان یکشنبه 25 مهر در مجتمع 22 بهمن تبریز ( سینما ناجی ) برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان مصادف با آغاز هفته ملی کودک و نوجوان و همزمان با کل کشور در روز جهانی کودک با شعار سینما سرزمین خیال آغاز به کار کرد.

بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره، امسال 550 اثر به بخش ملی و بین المللی جشنواره ارسال شده بود که ازمیان کل آثار متقاضی 438 اثر در بخش ملی بود و از این تعداد 32 اثر سینمایی مطابق با مقررات جشنواره مورد بررسی قرار گرفت.

آثار منتخب علاوه بر اصفهان و تهران در 20 استان دیگر به نمایش درآمد که بخش استانی جشنواره شامل 10 فیلم بلند سینمایی و 10 فیلم کوتاه داستانی و پویانمایی بود.

از ویژگیهای بارز سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، داوران آن است که 27 نفر از کودکان و نوجوانان فعال و خلاق در عرصه های مختلف با توجه به توانایی و استعدادهای بخصوص خویش از مقطع ابتدایی تا دبیرستان از متولدین بین سالهای 84 تا 92 با ثبت نام این داوران نوجوان از طریق سایت جشنواره تعیین گردیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به خط پایان رسید

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به خط پایان رسید