مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-16سياسي

کتاب «اَلعُلماءُ الاَبرار» رونمایی شد


کتاب «اَلعُلماءُ الاَبرار» (تاریخ علما و روحانیت شهر بوشهر) به قلم آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رونمایی شد.

- ایسنا/بوشهر کتاب اَلعُلماءُ الاَبرار (تاریخ علما و روحانیت شهر بوشهر) به قلم آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رونمایی شد.

صبح امروز شنبه طی مراسمی در مصلی جمعه بوشهر کتاب اَلعُلماءُ الاَبرار (تاریخ علما و روحانیت شهر بوشهر) به قلم آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رونمایی شد.

این کتاب پیرامون علما و روحانیت فقید شهر بوشهر شامل مؤلفه هایی همچون زندگی نامه، اساتید، شاگردان، آثار و تالیفات، فعالیت های دینی- تبلیغی، سیاسی و .

می باشد.

آیت الله صفایی بوشهری در بخش هایی از مقدمه این کتاب با بیان اینکه شهر بوشهر با پیشینه کهن و تمدنی دیرین، یکی از مناطق مهم جغرافیای ملی و فراملی جهان و حوزه خلیج فارس است، می فرماید: نقش بنیادین روحانیت و نخبگان این شهر در آفرینش تمدن و تحول در این منطقه بسیار مهم و قابل توجه و بنیادین است ولی دست های استعمارگر خارجی به ویژه انگلستان و دیگر کشورهای زیاده خواه جهان بر محو و کم رنگ نمودن نقش دینی عالمان دینی و همچنین برخورد قهر آمیز با آن ستارگان درخشان به اشکال مختلف تحریف، تبعید، توهین، توطئه و حتی قت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «اَلعُلماءُ الاَبرار» رونمایی شد

کتاب «اَلعُلماءُ الاَبرار» رونمایی شد