مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-16فرهنگي

ارسال 86 اثر به مهرواره هنرهای نمایشی «کی می تونه» در گیلان/ 8 اثر برگزیده شدند


سرپرست کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ارسال 86 اثر به مهرواره هنرهای نمایشی «کی می تونه»، گفت: هشت اثر به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر انتخاب شدند.

- رشت- سرپرست کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ارسال 86 اثر به مهرواره هنرهای نمایشی کی می تونه ، گفت: هشت اثر به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میر عظیمی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مهرواره هنرهای نمایشی کی می تونه ، اظهار کرد: 86 اثر به مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال شد.

وی با بیان اینکه بعد داوری های انجام شده هشت اثر به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر انتخاب شدند، گفت: در بخش نمایش عروسکی، اثر آدم کوچولو ، کار مشترک مبینا کوشش و مهشید خدایاری ، دوری از کرونا اثر ملیکا یعقوبی فر ز شهرستان بندرانزلی و خانم گُلی ، اثر نمایشی رادمان شافعی از شهرستان رضوانشهر به عنوان آثار برتر شناخته شدند.

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان اضافه کرد: گروه داوری قصه شیر و روباه ، اثر هلیا رحمتی از بندرانزلی و تماس رادیویی کاری از ویونا واقفی از شهرستان لاهیجان را به ترتیب در بخش های نمایش کاغذی و دابسمش به عنوان آثار برتر انتخاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 86 اثر به مهرواره هنرهای نمایشی «کی می تونه» در گیلان/ 8 اثر برگزیده شدند

ارسال 86 اثر به مهرواره هنرهای نمایشی «کی می تونه» در گیلان/ 8 اثر برگزیده شدند