مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-16اقتصادي

قیمت سیمان از بورس تا مصالح فروشی/ کیسه ای 35 تا 40 هزار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با روی کار آمدن دولت سیزدهم، همه دستگاه های از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اجرای اصلی ترین شعار این دولت که ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی است به وزارت خانه اصلی (راه و شهرسازی) کمک کرده و وظیفه وزارت صمت در این میان، - بررسی های میدانی نشان می دهد که قیمت سیمان اگرچه در بورس کالا به کیسه ای 23 تا 28 هزار تومان رسیده، اما نرخ در مصالح فروشی ها برای خرده فروشی 35 تا 40 هزار تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با روی کار آمدن دولت سیزدهم، همه دستگاه های از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اجرای اصلی ترین شعار این دولت که ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی است به وزارت خانه اصلی (راه و شهرسازی) کمک کرده و وظیفه وزارت صمت در این میان، افزایش تولید و کاهش قیمت سیمان و میلگرد تعیین شده است.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت نیز بار ها بر موضوع حمایت از تولید سالانه یک میلیون مسکن از محل افزایش ظرفیت تولید سیمان و محصولات فولادی خصوصاً میلگرد تأکید کرده است.

در خرداد ماه امسال برخی کارخانه های سیمان عرضه محصول خود را در بورس کالا آ غاز کردند که به افزایش ناگهانی قیمت آن منجر شد؛ به خصوص که عرضه سیمان در بورس، از تحت قیمت گذاری سازمان حمایت خارج می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت سیمان از بورس تا مصالح فروشی/ کیسه ای 35 تا 40 هزار

قیمت سیمان از بورس تا مصالح فروشی/ کیسه ای 35 تا 40 هزار