مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-16اقتصادي

پلیس پیشنهادی برای افزایش مبلغ جریمه های رانندگی نداده است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا می گوید که این پلیس هیچ پیشنهادی در خصوص افزایش مبلغ جریمه های رانندگی به دولت نداده و در عین حال معتقد است که باید یک بازنگری در رقم جرائم حادثه ساز انجام شود.

- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا می گوید که این پلیس هیچ پیشنهادی در خصوص افزایش مبلغ جریمه های رانندگی به دولت نداده و در عین حال معتقد است که باید یک بازنگری در رقم جرائم حادثه ساز انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برابر قانون هر سه سال یکبار امکان افزایش نرخ جرایم رانندگی در کشور وجود دارد، افزایشی که گرچه دستگاه های مختلف از جمله پلیس در مورد آن پیشنهاد دهنده هستند؛ اما در نهایت این دولت است که باید تغییر در رقم جرائم رانندگی را مصوب کند.

با این وجود اما بیش از سه سال است که افزایش محسوسی در رقم جرائم رانندگی انجام نشده و تنها مبلغی پنج درصدی به رقم کلی جرائم افزوده شده که آن هم سهمی است که قانونگذار برای کمک به سازمان بهزیستی کشور در نظر گرفته است.

در این شرایط اما به نظر می رسد که رقم برخی از جرائم بازدارندگی خود را از دست داده و لازم است بازنگری در آن صورت پذیرد، در همین راستا نیز موضوع را از سردار سید کمال هادیانفر، رییس پلیس راهور ناجا پیگیری کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس پیشنهادی برای افزایش مبلغ جریمه های رانندگی نداده است

پلیس پیشنهادی برای افزایش مبلغ جریمه های رانندگی نداده است