مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 04:302021-10-16اجتماعي

سرانه آب گلستانی ها از میانگین کشوری کمتر است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان با بیان این که منابع آبی استان محدود است، گفت: سرانه آبی یک گلستانی از سرانه یک ایرانی کمتر است و روز به روز این عدم تعادل به نفع کسری جلو می رود.

- ، سید محسن حسینی در دیدار با فرمانده انتظامی گلستان اظهارکرد: منابع آب در استان محدود است و سرانه آبی یک گلستانی از سرانه یک ایرانی کمتر است و روز به روز این عدم تعادل به نفع کسری جلو می رود، بنابراین از سال گذشته تلاش کردیم در بخش آموزش های همگانی عمومی منابع آب در استان چه در بخش بزرگسالان و چه کودکان اقداماتی انجام دهیم تا بتوانیم در آینده نزدیک نتایج آن را مشاهده نماییم.

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان افزود: تمام تلاش ما این است با همه روش ها اعم از آموزشی، فرهنگی، حاکمیتی، بازدارنده و سلبی تعادل را بین تولید و مصرف پیدا کنیم و در این زمینه نیروی انتظامی کمک فراوانی به ما کرده است.

حسینی بیان کرد: عمده استفاده غیرمجاز از منابع آب به وسیله حفر چاه است و در بخش آب سطحی و سدهای استان هم گاهی استفاده های غیر مجازی انجام می شود.

وی اضافه کرد: در بخش مجاری آبی استان سه هزار کیلومتر رودخانه داریم که سه هزار کیلومتر بستر و سه هزار کیلومتر حریم راست و سه هزار کیلومتر حریم چپ آن در معرض خطر تصرف است و همچنین 650 کیلومتر رودخانه ها داخل شهرها و روستاها بوده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه آب گلستانی ها از میانگین کشوری کمتر است

سرانه آب گلستانی ها از میانگین کشوری کمتر است