مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 20:402021-10-15فرهنگي

100 درصد در «نون خ 4» بازی می کنم


سیروس میمنت، بازیگر نقش کیوان در سریال «نون خ» با اعتقاد بر اینکه نقشش یکی از کاراکترهای جذاب، ملموس و واقعی قصه است، حضورش در فصل چهارم سریال سعید آقاخانی را 100 درصدی دانست.

- سیروس میمنت، بازیگر نقش کیوان در سریال نون خ با اعتقاد بر اینکه نقشش یکی از کاراکترهای جذاب، ملموس و واقعی قصه است، حضورش در فصل چهارم سریال سعید آقاخانی را 100 درصدی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به بهانه بازپخش فصل اول سریال نون خ از شبکه آی فیلم که این شب ها ساعت 21 برای مخاطبان روی آنتن می رود، گفت و گویی با سیروس میمنت، از بازیگران نقش اصلی سریال سعید آقاخانی انجام شده است.

بازیگر نقش کیوان در نون خ در این گفت و گو با بیان اینکه خودش از مخاطبان این مجموعه از آی فیلم است، گفت: خودم از قسمت اول سریال را دنبال می کنم و فکر می کنم نون خ هم در نمایش اولیه و هم در بازپخش های بعدی همواره با استقبال مردم مواجه بوده است.

مردم این مجموعه را دوست دارند.

به نظرم نون خ از جمله کارهای نمایشی پرمخاطب در سال های اخیر باشد، حتی بازپخش های سریال هم برای مخاطبان جذاب است و معمولاً تماشایش را از دست نمی دهند.

کیوان یک شخصیت واقعی و شبیه به مردم است میمنت سپس درباره جذابیت های نقش کیوان در نون خ و اینکه چقدر این کاراکتر را دوست دارد؟ تاکید کرد: کیوان برایم جذاب بود و از آن کاراکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد در «نون خ 4» بازی می کنم

100 درصد در «نون خ 4» بازی می کنم